But i miss you when you're gone



I lördags hade vi ytterligare en photosession. Den här gången med
Dorota's nysydda kläder. Vi var alla lite trötta och bakis plus att det hade
blivit mörkt ute så ljuset blev inte bra. Men ett par hyfsade bilder fick vi till
och idag har min snälla kusin omredigerat ett par av dom.
Den här tycker jag är snygg! Mer bilder kommer.

För övrigt så mår jag inte så bra. Någo har hänt med mitt ansikte,
jag har 3 stora illröda fläckar där huden spricker och det ser ut som öppna
sår. Jag försökte hitta till vårdcentralen idag, men det slutade bara med att
jag gick vilse och nästan började gråta för folk tittade konstigt på mitt ansikte.
Jag vill bara gömma mig under täcket så ingen kan se mig.
Igår natt kunde jag inte ens ligga med den sidan av ansiktet på kudden för
det sved så fruktansvärt. Inte bra.


Kommentarer
Postat av: Ida

låter inte bra det där... Se till o stäm träff med en doktor!

åh du, vilka fräcka bilder! :)

2009-03-04 @ 15:22:32
URL: http://idahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0