This is a message from your heart


Ser ni vad jag piffat upp bloggen, alldeles själv!
Jag känner mig mycket stolt även om det är en väldigt enkel design.
Det är det jag har sysslat med en helt vanlig, ensam lördagskväll.
Något lugnare än igår, då jag nämligen tvingades bryta upp mitt eget lås för att komma ut från lägenheten. Japp, det är sant.
Matt lämnade mig vid fyratiden,
jag låste dörren som vanligt.
När jag sedan skulle gå till affären så kunde jag helt plötsligt inte få upp dörren. Paniken steg och jag ringde till Matt som försökte lugna mig och säga åt mig att bryta upp låset. Men vi hade lite svårt att förstå varann så det slutade med att jag grät, skrek och sa "I can't do it, I give up now, seriosly!", varpå han sa att han skulle vara där om en timme.
Men efter en panikslagen kvart grabbade jag tag i kniven igen och med min björnstyrka så bände jag upp låset.
Så jag satte mig i soffan med tårarna flödandes och ringde tillbaka till min trogne pojkvän som fick åka hem igen.
Nu vill jag aldrig mer se eller röra det där låset igen.

För övrigt så ska jag jobba på måndag. Woho, äntligen ett shift!
Nu ska jag sova, tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: maya

ooooh vad fint bloggen blev=) vad duktig du är!

2009-01-25 @ 14:21:35
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Anonym

OH, snygg design med snygg modellbilder också!

du rockar fett mals!

2009-01-25 @ 21:06:18
Postat av: Ida

jeey vad fin du har gjort bloggen! åh, du är så vacker! Men du vad otäckt med låset! Hoppas att det inte händer igen!

2009-01-26 @ 12:34:13
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skitläckert blev det verkligen!

2009-01-28 @ 14:12:41
URL: http://mylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0