Well, baby they're tumbling down



Hej hej hallå!
Förlåt för fruktansvärt kass uppdatering på sistone.
Men förra veckan var Ronja här på besök så då ville jag inte spilla tid
på att blogga. Vi hade underbart roligt.
Annars så händer det inte så hemskt mycket. Jag har jobbat ett par shift,
får äntligen jobba lite i restaurangen där jag trivs superbra!
Nästa vecka ska jag troligtvis också housekeeping tränas så att jag kan
jobba där också. Jag tycker det är bra att få erfarenhet från flera avdelningar,
så blir det lättare att söka jobb sen.
I söndags var jag på en photosession igen där bilden ovan togs & många andra.
Det var mest för Jago's skull då det var ett movement-projekt hon hade i skolan.
Men det var roligt, jag visar fler bilder sen!

Imorgon ska jag upp klockan 5 för att jobba och imorgon kväll blir det Matt's
housewarming-partaj + att vi efter det ska iväg till Bongo Club på någon
slags spelning. Kul kul.


Kommentarer
Postat av: IdaF

MALS, gosh vilken lovely bild!!! :D

skicka till mig

PUSS(L)

2009-03-01 @ 20:31:25
URL: http://rooockajdaa.bilddagboken.se
Postat av: IdaF

MALS, gosh vilken lovely bild!!! :D

skicka till mig

PUSS(L)

2009-03-01 @ 20:31:53
URL: http://rooockajdaa.bilddagboken.se
Postat av: idaF

MALS, gosh vilken lovely bild!!! :D

skicka till mig

PUSS(L)

2009-03-01 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0