Stars falling down, when I fell for you

Hej goda vänner!
Det kanske är på tiden att uppdatera lite nu, det har ju faktiskt gått
över en vecka. Förlåt. Ber så hemskt mycket om ursäkt.
Men sanningen att säga är att jag har saker för mig.
Till exempel så polerar jag glas och ler så snällt jag kan åt
människor som får vara hur otrevliga som helst mot mig
9 timmar om dagen, 5-6 dagar i veckan.
När jag inte befinner mig på detta otroligt fabulösa hotell så
tvättar jag min uniform, masserar mina ömma fötter,
tittar på Sex and the city och träffar Mr. M.
Det har gått en månad av dejter nu och jag tror vi officiellt är
ett par. Så, nu behöver ni inte fundera mer. Och jag är så himla glad.

Imorgon jobbar jag 7-16 (okristligt eller hur?) så jag måste kliva upp
runt halv 5. Imorgon kväll ska vi gå på födelsedags/leavingparty
så det kommer jag vara en massa människor från jobbet där, ska
bli kul att se hur folk ser ut utan sin uniform.
Därför blir det en tidig kväll för fröken Malin, ska göra mig lite rostebröd
och titta på Sex and the city, sedan blir det hopp i säng!

Hur har ni det?

Kommentarer
Postat av: ajdaa

Jag har det bra.

Bara lite omtumlad efter begravningen igår.



SNART KOMMER DU HEM!!

eller om typ en månad,

men ändå



jag saknar dig, & läs min blogg ibland också!

PUSS

2008-11-08 @ 19:55:57
URL: http://roockajdaa.blogg.se/
Postat av: maya

gud vad mys, vill också hålla hand med någon=(

2008-11-08 @ 22:01:19
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0