Lunchrast

Jobb, jobb, jobb.
Imorse trodde jag inte det var sant när väckarklockan ringde
05.55. Men det är helt sant. Jag kliver verkligen upp så tidigt i
princip varje dag och idag kunde givetvis inte bli något undantag.
När jag börjar 8 och kan ha sovmorgon till klockan 7 känns det
helt fantastiskt!

Nu har jag rast ett tag, skönt.
Dock så är jag rädd att min sedvanliga sommarförkylning börjar
sätta igång i vanlig ordning. Jag förstår inte varför, jag har ju inte ens
badat! Men halsen svider likaväl för det.

2 timmar kvar. Jag skulle vilja gå hem och lägga mig under en filt
och lösa korsord. Eller se en deckare.
Det är min och mammas återkommande kvällssyssla just nu, toppen!

Hoppas ni har en bra dag.
xxx

Kommentarer
Postat av: © M a m m a . J e s s i c a

Goddagens

Hoppas du får en bra dag idag! =)



Svara gärna på dagens fråga i min blogg om du har lust

2008-07-02 @ 12:00:13
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0