so i crawl underneath my blanket


(kochanie, tęsknię za tobą!)


Godmorgon!
Jag tror jag har fått en knäpp, jag vaknar av mig själv vid halv åtta
varje morgon nuförtiden. Mystiskt.
Idag lyser iallafall solen (for now, himlen ser oroande mörk ut) så jag ska
nog ut på en promenad lite senare, kanske tar mig en sväng till Princes Street
om jag vågar visa mig ute med det här ansiktet.

Igår fick jag en läkartid. Dr. Johnston var en otroligt trevlig och snäll man som
berättade att jag hade en hudinfektion vid namn Impetigo = svinkoppor.
Dock så var Dr. Johnston en aning oroad för att det var lite mer än normalt på mig.
Men jag ska äta penicillin 4 ggr om dagen och smörja in med en antibiotisk salva
3 ggr om dagen i en vecka och på torsdag ska jag dit igen på återbesök.
Jag hoppas, hoppas verkligen att det går bort snart. Jag är trött på att se ut som ett
krigsfält. Nej, nu är det dags för en kapsel och lite frukost!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: En som längtar efter dig

Hej babe!

Svinkoppor, blä. Inte kul. Jag hade ju det när jag gick i typ ettan. Kom du ihåg det? Såg också missbildad ut i ansiktet. Men har du fått salva och pencilin så blir det snart bättre.

Just nu skriker mitt hjärta efter dig.

kärlek

2009-03-06 @ 15:53:34
Postat av: Anonym

Älskade vän, nog för att jag tycker om dig väldigt mycket men just nu är du inte den populäraste i mitt liv då du, snäll som du är, delat med dig av dina svinkoppor till mig.. hehe, men jag älskar dig ändå ;)

2009-03-07 @ 10:57:56
URL: http://ronjahusdahl.blogspot.com
Postat av: Ida

Hej tjejen! usch bara, svinkoppor har härjat som rackarn här i vindeln med, Emanuel och Isabelle hade det jättelänge (alltså de hade just blivit av med dem o gått tillbaka till dagis så fick de det igen!) Men du ska se att det kommer o gå bättre föpr dig! saknar dig!

2009-03-08 @ 09:54:36
URL: http://idahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0