Dreaming my dreams

Goddagens!
Jag har haft en latarmorgon. Vaknade som vanligt vid halv 7 men eftersom jag inte kom hem förrän vid 23.30 tiden igår (jobbade 16-22) så tvingade jag mig själv att somna om till halv nio. Nu har jag legat och tittat på filmen Material Girls med systrarna Duff. Haha, jaa. Regnet har vräkt ner också,
igår när jag gick från jobbet till bussen så fick jag mig en dusch.
Plus att jag aldrig har varit med om ett sådant stormväder. Jättebra när man har en kjol som flyger upp för minsta lilla.
Just då orkade jag inte bry mig.

Men nu verkar solen ha tittat fram litegrann, eller det har iallafall slutat regna för stunden, så nu ska jag vara duktig och ta en liten springtur tror jag. Alternativt en powerwalk, mina springturer brukar ofta övergå till det... Kanske går en sväng till piren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag vill ju också se den filmen. Känns verkligen som att det är en typisk ronja-film.

Har nu pratat med din pappa så jag flyttar sista mars. se det som en pik på att jag tycker du ska komma hem ännu tidigare ;)

Puss älsk! saknar dig.

2009-03-09 @ 10:02:21
URL: http://ronjahusdahl.blogspot.com
Postat av: Em

min lilla svinkoppa! tankte bara dela med mig

av en liten konversation min kompis helena hade

med sin lillebror elliot. jag kissade nastan ner

mig! gulliga unge :D



E: Kom nu Helena och Fredrik vi ska leka hästbajs i mitt rum!

H: Mjaahaa.. Hur leker man hästbajs Elliot?

E: (tystnad) mm, alltså, man sitter och ser ut som en bajshög bara.



Hehe :D

2009-03-09 @ 16:16:14
URL: http://nopoetry.blogg.se/
Postat av: ida

hallå vackra människa! hur är det med utslagen?

tro det eller ej, jag har skaffat blogg! (igen...)

så läs den gärna!



här har vibara haft mulet hela dagen, så ett litet solsken skulle lysa upp tillvaron!

kan inte du komma hem? du är ju som en sol.



jag saknar dig! Peppar sommarn! puss

2009-03-09 @ 21:43:02
URL: http://idamariajosefine.blogspot.com
Postat av: linn

Malinmalinmalin hur är skottland i april/maj?

2009-03-16 @ 15:10:15
URL: http://linnevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0