They melt my heart to stone


(Jag och min pojkvän, heta som smör)

Förlåt. Nu blev jag sådär dålig på att uppdatera igen.

Så, jag är tillbaka i Edinburgh igen, det känns toppen!
Det var skönt att vara hemma hos mamma och pappa ett tag,
men det är ju här jag bor nu och ärligt talat, Sverige är inte så
värst spännande. Dessutom alldeles för kallt.

Idag trodde jag att det var vår här, för varmt var det!
Ända tills jag klev av bussen på Princes street och nästan
flög omkull av stormvindarna och sminket rann av utav regnet.
Usch! Men nu är jag hemma igen och ska försöka leta ett nytt jobb.
Vår hyra är höjd nu och jag får typ inte jobba på hela månaden och
det lär inte bli mycket bättre i februari.
Än så länge klarar jag mig, men förr eller senare behöver jag jobba.
Dessutom kommer jag bli vansinnigt uttråkad om jag inte får något
att göra. Särskilt när min bästa åker till Sverige imorgon natt. Buhu.

Nej, nu är det dags för jobbsök!
Hejsvej.


Kommentarer
Postat av: din vän

jag har tänkt på dig mkt idag. drömde om dig inatt. snart är jag hemma igen å du kommer inte vara där. de gör ont. du vet väl att du betyder mest mest mest för mig? kärlek p.s vilken snygg pojkvän du har ;)

2009-01-11 @ 21:02:19
Postat av: Ida

gosch vilka snyggingar alltså.

hey mals! nu har du glömt att berätta, vadå? har du hoppat av ditt helvetes jobb??!



xx!!

2009-01-12 @ 15:36:43
URL: http://roockajdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0