Operation gott liv

  


Idag goda vänner börjar Operation gott liv!
Jag har bestämt mig för att börja springa, på riktigt.
Mer än en gång har jag sagt att jag ska ta tag i mig själv
och bli hälsosam, men det har aldrig riktigt fungerat.
Nu är det allvar.

På grund av att jag inte jobbar något nu så tänkte jag
att eftersom jag har rättså lite att göra så är ju motionera
en bra grej!

Såhär ser min plan ut:
x Springa 2-3 gånger i veckan
x Börja gå till & från stan oftare (busspriserna höjs dessutom)
x Äta mer frukt & sallad (jag är ju beroende av caesarsallad!)
x Minska sötintaget till 1-2 gånger i veckan max.

Bra va? Nu vill jag bara köpa lite nya träningskläder,
det inspirerar mig alltid till att börja träna.
Kanske tar jag mig en promenad till Ocean Terminal
senare för att ta mig en titt...

Kommentarer
Postat av: Ida

wei, vad duktig du är! Jag har också försökt ta mig i kragen! Cyklar eller går alltid till jobbet (om det inte typ spöregnar) och har slutat med godis! Dricker vatten istället för juice etc.. Ja, det är bara att kämpa på! :) Kramar

2009-01-12 @ 16:04:31
URL: http://idahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0