Oh and your sweet and pretty face

Back to work!
Jag måste faktiskt erkänna att hur gärna jag än vill jobba
för att ha något att göra och för att tjäna mitt levebröd, så känns det faktiskt lite ångestfyllt att åka till jobbet om sisådär en halvtimme. Jag har inte jobbat sedan 20 december så lite osäker blir man ju, minns jag allt, vilken sida serverar man på, kommer fötterna hålla hela kvällen? Dessutom vet jag inte om jag kommer att sluta klockan 12 eller 03 inatt. Trots att jag behöver alla timmar jag kan få så hoppas jag på att få sluta klockan 12. Har nämligen sovit fruktansvärt dåligt inatt, trots att Matt var här. Men han tar sån jäkla stor plats...

Nej, nu måste jag byta om till uniformen. Hoppas den är ren.
Jag önskar att Emeli var här och jobbade med mig!
Imorgon kommer de iallafall hem från Sverige, äntligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig.

2009-01-28 @ 14:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0