Skottland calling




Hej alihopa!
Jag ber sa hemskt ycket om ursakt for att jag ar samst pa att hora av mig & aldrig uppdaterar bloggen.
Men jag & Emeli upptackte haromkvallen att det ar bast signal pa Internet inne pa mitt rum.
Jag kanner att jag skulle ilja ha en egen dator, kanner mig lite sniken som lanar Pete's dator hela tiden.
Egentligen har jag ju rad ocksa, vi far se..

Hursomhelst! Jag slanger upp lite olika bilder fran den gangna veckan, jag har nu varit skotte i 10 dagar!
De forsta 2 ar fran nar vi var ute pa fodelsedagspartaj.
Jag & Em akte till Glasgow i sondags for att storshoppa pa Primark. Vi hittade aven en superbilig skoaffar dar vi hittade skorna med gul klack som Em nastan kunde doda for. Jag har inte riktigt vagat mig pa hogklackat an.
I tisdags fick jag & Em jobb pa Radisson SAS hotel, vi borjar pa tisdag! Vi firade det med smoothie.
Och vi har aven traskat runt i Botaniska tradgarden med Pete, vi motte en ursot lten ekorre som karade ner sig i Pete!

Hoppas alla mar bra hemma, jag lovar, jag har inte glomt er!

Karlek.

Kommentarer
Postat av: ajdaa

Gaaah, vilka snygga skor!

& vackra flickor också.

saknar dig, & har inte glömt dig heller.

PUSSS

2008-09-04 @ 17:50:27
URL: http://roockajdaa.blogspot.com
Postat av: Ida

2008-09-04 @ 20:30:35
Postat av: Ida

Hej hjärtat! Skönt att höra att du lever o mår och att du har fått jobb! FANTASTISKT! :) Här hemma är allt som vanligt, förutom att jag snart blir mamma! haha, nej inte riktigt men i helgen får jag förhoppnigsvis hämta hem min lilla kissemiss! Har du nå bra namnförslag? Jag har funderat på Ayla.. Puss o kram!

2008-09-04 @ 20:33:10
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: maya

ÅH hoppas att du har jätte mys med Em & Pete! =)

2008-09-04 @ 21:35:56
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Carro

Kom hem... Jag saknar dig. Puss.

2008-09-04 @ 23:17:30
Postat av: Sofia

Hej min vackaraste!

Va skont att hora att allt funkar! Ah Grattis till jobbet!!!!! Jag visste att allt skulle ga bra for dig! Som sagt har jag det bara bra har Tanzania, ganska stor omstalning bara. Men far jag lite tid sa kommer jag forhoppningsviss in i det!

Jag tanker och ber for det hela tiden babe!

Du ar min karlek!

Puss

2008-09-06 @ 10:18:46
URL: http://sofiaitanzania.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag maste ha din adress sa jag ka skicka brev till dig! jag ha massor av fritid nu och jag fordriver garna tiden med att skicka brev!

2008-09-06 @ 10:29:49
Postat av: jorunn

Du ser så vuxen ut! Det är nästan läskigt. Själv så är man ju knappt en tolv, tretton år.

Fridens liljor!

2008-11-08 @ 14:50:40
URL: http://bendinspoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0