You just don't always love yourself

Hej på er!
Klockan är halv 12 här i Edinburgh & eftersom det ställs om till vintertid
inatt är faktiskt jag & Sverige i samma tid för en halvtimme.
Och just ikväll, eller den här veckan, saknar jag Sverige mer än något
annat. Nu är det inte längre bara alla mina människor, utan jag saknar
faktiskt Umeå, Vindeln och Rödålund också, tro det eller ej.
Tror att det är för att årstiden förändras, jag vet så väl hur allting är
därhemma under den här tiden & det känns sorgligt att jag missar det.
Men missförstå mig inte, jag älskar Skottland & jag vill inte flytta hem än.
Fast imorgon ska jag köpa biljetterna hem till jul & nyår. Känns bra.

För att som vanligt uppdatera er så är det mesta bara bra.
Har väl ingenting att klaga på förutom vädret som stormar
som bara den. På måndag hoppas jag att det är fint för då
ska jag nämligen ha min fotosession.
Mellan mig & Mr. M tror jag att det är bra också, jag har nog
inget nytt att dela med mig om det annat än att vi var på bio
& såg skräckfilm i onsdags & han var här på filmkväll i torsdags.
Han fyller år om en vecka, tjiho!

Dagens låt:



Ane Brun - True Colors

Kommentarer
Postat av: Ida

Halloj bruden! Sverige o Vindeln saknar Malin oxå! För att inte tala om hur mycket jag saknar dig! Hur jobbar du här framöver? Skulle vilja stämma träff med dig på msn här någon dag! Puss o kram

2008-10-26 @ 12:52:40
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: ajdaa

Tjoho! Biljetterna är beställa,eller?

saknar dig, men snart,eller om nån/några månader ses vi. PUSSSSSS

2008-10-26 @ 16:36:12
URL: http://www.roockajdaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0