Take only what you need from me

Hej hej hallå vänner.
Det är dags för ett nytt blogginlägg med lite nya uppdateringar.
Jag hade en andra dejt med Mr. M i lördagskväll. Vi gick till The Tron &
Walkabout för drinkar. Det var hemskt trevligt, han är ju för god den där mannen.
( Nu sitter Em & Pete & pussas & kramas för fullt, känner mig lite ensam )
Det är fortfarande knepigt på jobbet och jag känner mig elak som drar mig undan,
men jag vill ju inte riskera att vi får sparken eller nåt!
Så jag får väl helt enkelt arrangera en till dejt.

Pete kom nyss hem och hade köpt både Marie Antoinette
och en box med Lukas Modysson filmer! Ibland är han bara för snäll.
Så ikväll ska vi nog titta på Fucking Åmål, jag & Em har pratat om den
hela veckan. Nostalgitripper är alltid bra. Dessutom på svenska!

Hur har ni det?

tjillevippen på er!

Kommentarer
Postat av: Em

ja, ibland ar han bara for bra den dar lilla

krulltotten. och du med. du ar min basta, ever.

pyss

xxx

2008-10-20 @ 18:58:20
URL: http://nopoetry.blogg.se/
Postat av: maya

Marie antoinette gillar vi^^ är det så kallt i skottland? själv e man sjuk...uuuuhu åker imon:/

2008-10-21 @ 08:51:02
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0