Du släckte alla ljusen den natten och det tände varje rum



 


Hej morgon!
Jag har faktiskt klivit upp tidigt idag for min alskade mamma kommer hit om nagra
timmar sa lagenheten maste stadas grundligt. Jag har Em, min trogne bundsforvant
til hjalp. Jag langtar helt otroligt efter mamma. Jag ar dock lite nervos for jag maste beratta
for henne att min bors blev stulen i fredags nar vi var ute.
Alltsa, arligt talat, hur mycket otur kan en manniska ha? 2 ganger pa ett ar har den blivit stulen.
Olyckan drabbar alltid mig, haller ni inte med? Jag som ar sa liten och harmlos.

Jag hade iallafall hemskt kul i fredags nar vi var pa Heathers leaving-party.
Jag har fortfarande lite pirr i magen..

Jag kan aven inflika att jag blev tillfragad om att vara modell at en tjej pa jobbet
som ska gora nan fotografigrej pa uni. Eh, labbigt.

Jag bjuder i vanlig ordning pa ett litet hopkok av bilder for er att titta pa,
vi ar trots allt ratt snygga. Och idag far jag min dator, da ska jag bli battre pa
att uppdatera!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej babe!

Pirr i magen, varfor????

Tanker pa dig. Hoppas att du far de trevligt me din mamma! Halsa sa mkt!

Du fattas mig!

2008-10-05 @ 14:17:12
Postat av: maya

Sicken otur att börsen blev stulen=(

2008-10-05 @ 15:48:39
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0