When christmas comes to town

Hej allihopa!
Jag är på väldigt bra humör idag!
Igår kväll gick jag och Matt på bio och såg den läbbigaste film jag har sett,
det var verkligen både fysiskt och psykiskt jobbigt för mig. Tur att jag har Matt
som håller mig i handen och har en axel jag kan gömma mig bakom!
Efter bion gick vi till en lokal pub i närheten av min lägenhet.
Människorna där var goda och glada och vänligt lagda!

Matt var tvungen att åka hem runt 10 imorse för att gå till college,
men jag är äntligen ledig! Så om några minuter ska jag ta bussen ner
 till Princes street och handla lite julklappar till mina nära och kära.
Jag sitter just nu och lyssnar på julsånger för att komma i stämning,
vi har ju inte direkt nån snö här... Men om en vecka börjar julkalendern,
jag hoppas den är bra för jag ska  titta på svt.se! För någon vecka sedan köpte
jag min favoritjulfilm Polarexpressen, den ska jag ta och titta på någon kväll.
Tills vidare bjuder jag på en sång från filmen! Enjoy.



Kommentarer
Postat av: Ida

Hallå där bruden! Du nu vill jag höra vad som händer där borta! Du liksom lyser med din frånvaro både här och på apis... Jag saknar dig.. Nu sitter jag på jobbet o ska snart gå och rapportera för kvällen.. sen hem o sova.. ta gärna en titt på mina härliga bilder på ayla :) Puss o kram hjärtat!

2008-12-04 @ 20:57:55
URL: http://idahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0