Nobody knows me at all



Godmorgon!
Här i Edinburgh ligger man inte och drar till klockan 12 på dagarna.
Nej, jag var minsann uppe halv 8 (vilket för mig är sovmorgon)
för om en halvtimme tar jag bussen till jobbet .
Med mig är nog allt bara bra, förutom att jag börjar få lite ångest över
julfesterna som börjar nästa vecka vilket betyder omåttligt mycket jobb.
Förutom att jag jobbar så lever jag på som vanligt, det börjar bli vinter här
också, trots att det inte är någon snö. Det är kallt och i affärerna börjar de spela
julmusik var fjärde låt ungefär och julpyntningen har kommit upp i skyltfönstren.
Snart börjar även vintermarknaden med karuseller, dyra hamburgare och isbana.
Jag och Mateusz ska åka pariserhjulet för det har jag aldrig gjort!
Vi har det också bra förutom att vi inte hinner ses så mycket som jag skulle vilja,
för att vi jobbar så mycket + att han pluggar. Tur att vi jobbar på samma ställe iallafall!

Ikväll tror jag att jag ska sätta mig på Starbucks, dricka en kopp varm choklad och
bara skriva eller läsa lite ett tag. Det känns mysigt.
Nu ska jag städa ihop mitt rum lite innan jag springer till bussen!

Till min lilla kusin:
Jag saknar dig! Vill hemskt gärna prata med dig på msn
och jag finns tillgänglig ganska ofta. Jag ska försöka ikväll,
vet ej när jag kommer hem dock. Puss!




Kommentarer
Postat av: Em

Ni ar fina. & hamburgarna ar goda! Puss.

2008-11-18 @ 13:19:39
URL: http://nopoetry.blogg.se/
Postat av: Fran nagon som saknar dig

Hej babe!

Sa nu far jag antligen se en bilden pa den sa far krama och pussa min malin. Lite avis faktiskt.. Men ni ser vackra ut tillsammans! Forstar att det ar jobbigt att ni inte hinner traffas sa mkt. Haller pa att langta sonder efter pontus just nu. Men idag om precis en manad landar han i Tanzania. Kanns underbart!

Jag tanker pa dig vacker. Hela tiden. Vill att vi ska vara tillsammans.

Kramar

2008-11-19 @ 15:53:22
Postat av: ajdaa

Till min stora kusin:

"jag skulle kunna krama ihjäl dig,

bara för att"

JAG SAKNAR DIG

logga in snart.

puss

2008-11-21 @ 15:24:26
URL: http://roockajdaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snalla sluta inte andas. Jag finns hos dig.

2008-11-21 @ 16:31:22
Postat av: ajdaa

Love is like a bird with golden wings

that flies in to your heart and sings



tyckte bara den passade bra in till bilden.

PUSS

2008-11-22 @ 21:08:59
URL: http://roockajdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0