... det mesta regnar bort

Idag är det midsommarafton och regnet vräker ner över hela Vindeln, jippie!
Ärligt talat bryr jag mig inte alltför mycket, det blir inget större firande för min del ändå.
07.00 börjar jag jobba imorgon, så det blir väl sänggående vid sisådär nio-tiden.
Och snart är sommaren över, fast den inte ens börjat.

Idag längtar jag efter att åka utomlands och varför inte till Italien?
Klosterresor kan vara ett bra alternativ och lite skoj att bo på ett kloster ett par dar!
Annars så drömmer jag om Paris. Det är ju bara så, att jag måste besöka Paris nån gång och just idag känns det väldigt lockande. Suck, jag vill gå på dejt.


Japp, detta är den osminkade sanningen.

Kommentarer
Postat av: Linn

haha bo på ett kloster! tänker bara på den där filmen om märta som vi såg, för allt i världen stanna inte kvar där då! plus att du ska ju flytta utomlands de tycker jag räcker (tycker iallafall jag som troligen kommer bli kvar i vindeln i resten av mitt liv :P) och dejt tror jag inte de är så svårt för dig att fixa!

2008-06-20 @ 13:01:17
Postat av: Daniel

Hej, Malin! Grattis till studenten!!

2008-06-21 @ 01:03:55
Postat av: Em

Nej, nej, nej - Paris?

Varfor aka dit nar du kan aka till

Edinburgh & pussa pa mig? ;)

JAG SAKNAR SONDER MIG EFTER DIG LITEN!

xxx

2008-06-21 @ 02:31:48
URL: http://manhattanmyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0