Back from town

   
 


Såhär såg min lilla helg i stan ut.
I fredags klev jag upp 07.00 &
traskade mig iväg till frissan & blev av med
halva hårskall'n, som ni kan se. Det dröjer nog
ett tag innan jag vänjer mig, men jag både ser ut &
känner mig väldigt snäll i denna frisyr.
Efter att på fredagskvällen fått bekräftat att jag,
Em & Pete fått oss en lägenhet, var det bara att
sätta igång & börja packa & städa ur lägenheten.
& ärligt talat, h u r mycket skit kan en människa
samla på sig & rymma på en sån liten yta?
Jag har säkert gått ut med 20 soppåsar idag
& ändå har jag fyllt flera kartonger med grejor.
Nu börjar det iallafall arta sig.
Oh, just det! I torsdags var jag & fikade med
Amanda, vi gick till Lobbyn & jag fick
allt det där goda & tjusiga ni ser på sista bilden,
för 18 kronor!

Kommentarer
Postat av: maya

Hihi bor du ensam?

2008-07-27 @ 18:45:08
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Sofia

Va snygg du blev älskling! Vänder på att få se de in real

2008-07-28 @ 18:40:13
Postat av: Anonym

Väntar ska de stå;)

2008-07-28 @ 18:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0