Ett oändligt strilande



Egentligen ville jag få till en bild på den omåttligt stengrå
himmel det faktiskt är. På bilden ser den nästan
fin & ljusblå ut. Men ack vad skenet kan bedra,
regnet har ihärdigt fallit sen 08.30 imorse.
Jag undrar om jag ska skratta eller gråta,
min vän Lelle sa "skratta, alltid skratta",
som den positiva pärla hon är. Och ärligt
talat är det ju komiskt. Hur bisarrt mycket
kan det regna under en sommar?
& om en månad flyttar jag till det som väl
klassas som Europas regnigaste land, eller?

För övrigt.
Jag är less på att jobba.

Kommentarer
Postat av: maya

bläää tråkigt vädet=(



Ja, enligt grannen så ska en liknande katt springa runt bland buskarna här...han måste komma tillbaka annrs dör vi

2008-07-22 @ 21:34:39
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0