Bussen går mot stan



Äntligen HELG!
När man jobbar i vården kan helgen lika gärna komma på en tisdag,
men den här gången har jag tur & får långhelg samtidigt
som alla andra människor.
Så nu har jag packat väskan & beger mig till stan om
en halvtimme. Ska bli skönt att sova i min egen säng &
lägenhet. Imorgon blir det en heldag på stan, eventuellt
utgång på kvällen. Lördag blir det bio med syster,
äntligen ska vi gå & se Sex and the city!
Dessutom ska jag hjälpa henne att reashoppa, jippi!

Ha en toppenhelg allihopa!

xxx
Malin

Kommentarer
Postat av: Em

åh, den är så BRA! du anar inte!

har förhandsbokat den på dvd, hehe.

vi kan kolla på den VARJE kväll när

du kommer hit ;) xxx

2008-07-03 @ 18:58:05
URL: http://manhattanmyday.blogg.se/
Postat av: maya

nej för att syrran tycker att det är för dyrt!!!(?)kravbananer kostar liksom 8 kr mer....suck



Iiih ja shopping o fika o en massa snack...girltalk:P

2008-07-03 @ 23:53:24
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0