I'm not here for your entertainment

Ja, hej.
Jag får lite skäll ibland för att jag uppdaterar så sällan.
Det ligger väl något i det.

Nu har jag befunnit mig i svealand i en vecka och 2 dagar.
Det ska faktiskt erkännas att jag längtar lite hem. Hem till skotteland
alltså. Jag saknar Emeli och Mateusz.

Jag gör inte så mycket spännande här, försöker ta det lugnt
och andas. Jag tittar på film, motionerar på mammas gå-maskin,
blir arg på mina syskon, städar och äter. Det är typ allt.
Det är skönt. Men jag saknar ändå mitt liv som jag lever numera.

För övrigt. Det går magsjuka här. Jättekul.

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera, tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad sägs som att ses någon dag? Saknar dig!

2008-12-30 @ 16:22:43
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Em

jag saknar dig ocksa! min bebis.

har i alla fall gjort fint pa ditt

rum & baddat med nya lakan sa det

ar mysigt nar du kommer :)



puff! xxx

2008-12-30 @ 17:49:26
URL: http://nopoetry.blogg.se/
Postat av: ida forssell

ih, magsjuka? vem?



saknar dig

2008-12-30 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0