Nödvändigheter



Nu är godis & tidningar handlade, fick även en tidning av
mamma med tips på att söka jobb, kan ju vara bra.
Imorgon klockan 9 går bilen mot Stockholm med mormor &
morfar & på söndag 12.10 lyfter planet & vi landar 13.25
skotsk tid. Gud, låt allt gå bra.
Nu har jag bara några få saker kvar att trycka ner i väskan,
jag har cirka 7 kilo kvar tillgodo så det går nog bra.
Om en timme kommer Sofia för att krama mig hejdå & tidigare
idag hade jag ett sorgligt farväl av Ronja.
Usch, jag kommer sakna mina sötnosar, men jag hoppas dom
kommer på besök!

Det är nog troligt att jag inte hinner blogga mer innan jag åker,
så vi hörs när jag är i Skottland, fast vi har inte internet än.

xxx

Kommentarer
Postat av: Em

Nu har vi internet igen! Sa lagligt nar du ar i Stockholm, on your way liksom. Gah! Men men, det

betyder att du forhoppningsvis kan avlagga rapport

for alla oroliga i sverige nar du kommer i alla fall

:) SNART AR DU HAR! IIIIIIIIH!

2008-08-24 @ 02:55:05
URL: http://nopoetry.blogg.se/
Postat av: ajdaa

When you're gone

The pieces of my heart are missing you

When you're gone

The face I came to know is missing too

When you're gone

The words I need to hear to always get me through the day

And make it okay

I miss you....



Du är inte ens framme i skottland,

och jag kan inte hålla tillbaka tårarna.

MALIN JAG SAKNAR DIG..

2008-08-24 @ 13:02:28
URL: http://roockajdaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0