Sjukligheter

Idag är ingen bra dag.
Jag har sovit totalt kanske 1-2 timmar. Hela natten har jag vaknat upp
av att munnen har varit torr som en öken. Eftersom jag är så jäkla täppt
i näsan så måste jag sova med vidöppen mun och ja, då torkar den ut.
Så jag har bara legat och väntat på att klockan skulle bli tillräckligt mycket
för att jag skulle kunna "stiga upp". Men det blir en dag till i sängen.
Febern har klubbat ner mig och hela ansiktet är ömt av någon anledning.
Känns ju underbart att spendera mina 2 lediga dagar med persiennerna
nerdragna, men så får det bli. Jag ska sjukanmäla mig till imorgon också,
finns inte en chans att jag kommer orka städa 15 rum.

Nu ska jag titta på lite Sex and the City, precis som man bör när man är sjuk.
Hoppas ni mår bättre än mig idag!

Kommentarer
Postat av: Em

Det ar inte mycket med oss - vi borde egentligen skrotas!



Nej, det finns inte riktiga paskagg, helt sjukt!

Som tur ar har jag bett Millan ta med sig agg till oss,

mohaha. Det galler att vara clevert!

2009-03-31 @ 12:46:02
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em

ORONINFLAMMATION? Baby little - du maste ringa fabror doktorn

sa han kan ge dig meducin! Annars blir det bara varre - Jag ar faktiskt

extremt erfaren nar det kommer till oron-nasa-hals, fraga min mam!



Jag vagar inte ga & knacka pa din dorr ifall du sover, men Millan

undrar om dom ska kopa med sig luftmadrasser eller om du

fortfarande planerar att inkrakta i Matts rum? Dom kommer ju snart.



Krya pa dig lillfis! Jag skulle ge dig en kram, men jag vill inte

bli mer sjuk nu, usch. Ar lite avundsjuk pa Bebis som far all

protection fran min kropp - mig glommer den helt av! :(



xxx

2009-04-01 @ 12:19:21
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em

Goteborg ar varldens finaste sommarstad, I'm telling you! :)



Okitoki, da ska jag meddela detta. Jamen, det ar val klart

du maste komma hem titt som tatt sa du far traffa mina

allierade! Dom ar nyfikna pa dig minsann ;)



Malin - det kanns som att jag ska do. Jag har druckit atta

koppar tea so far & min hals ar liksom fortfarande helt fucked

up! Jag kan inte andas genom munnen & inte genom nasan

heller. Det kan handa att jag kvavs. I sadana fall; tack for

att du varit min van, jag lovar att hemsoka dig da & da.

Ta hand om Pete at mig!



xxx

2009-04-01 @ 16:18:27
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0