Wait, please stay


God eftermiddag!

Äntligen har jag tagit mig en välförtjänt paus efter en förmiddag

full av städning. Jag känner mig så duktig!

Har diskat all disk, städat köket och vardagsrummet och äntligen

tagit bort de få julsaker vi hade. Jag vet, det var verkligen på tiden.

Jag har velat ha bort allt krims krams sedan annandagen,

men ingen har riktigt orkat ta tag i det.


Jag har precis tagit mig ett glas Berocca, världens bästa vitamin!

Man får verkligen en energikick på en gång av det!

Dessutom smakar det gott och får en så fräck orange färg...

Nu ska jag äta lite glass (jaja, jag slarvar lite med godsakerna,
men en flicka måste få unna sig lite glass ibland!)
och titta på
en film ett tag. Sedan blir det att städa mitt eget rum. Fun.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Em

Jag hoppas du har lämnat mina ljusslingor

ifred, annars får du på smocken när jag

kommer hem din julpyntshädare! xxx

2009-01-15 @ 15:44:29
URL: http://nopoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0