You've got magic inside your fingertips

  

Igår var jag på födelsedagsmiddag. James blev gammal och fyllde 24 år
och det firades på The filling station. Jag körde på en cheeseburgare och
cola. Vinnande koncept. Det var trevligt och trots mycket människor så fick
jag kvalitetstid med Em, det var bra!

Idag ska jag göra något lite mindre glamoröst.
Jag ska nämligen åka till Matt och dra på gummihandskarna och
hjälpa honom att städa ur hans lägenhet. Ikväll flyttar han in hoss mig
för ett par dagar men till veckan får de förhoppningsvis flytta in i deras
nya lägenhet. Nä det är väl bara att ge sig iväg nu...

Ha en fantastisk dag!

Kommentarer
Postat av: idaF

gosh vad mysigt :D jag skulle vilja bo hos dig, fatta vad sjukt kul vi skulle ha då & åh.

Jag saknar dig för mkt nu



i love ya!

2009-02-01 @ 16:05:46
URL: http://rooockajdaa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0