and so my dreams they fill me up

Godmorgon!
Jag känner mig lite konstig idag. Min mage är orolig.
Jag vaknade vid kvart i 8 med en dunkande huvudvärk och
2 minuter senare vred det sig i magen så jag fick springa upp
och in på toan. De klassiska hulkningarna och kallsvetten kom,
men inget mer. Usch. Jag undrar varför det blev så.

Nu ska jag iallafall strax gå på en liten promenad till Asda för att
köpa nödvändigheter som juice och middag.
Ikväll ska förhoppningsvis jag, Em, Pete och Matt gå på bio och se
Bride Wars. Onsdagar är bästa biodagen här för då kan man gå
2 betala för 1. Men nu är det dags att dra på en massa varma kläder
för enligt den här vädersajten så verkar det vara kallt idag. Mycket kallt.

Kommentarer
Postat av: idaF

usch, vad hemskt :( stackars dig!

PUSS&många kramar till dig!

2009-02-06 @ 15:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0