You said, be careful it's delicate

Hej igen!
Uppdateringen ar sannerligen inte pa topp, internet har strulat i flera dar men nu fungerar det antligen
igen och jag har lovat min sota lilla Ida att jag ska uppdatera.

Sa, jag mar bra. Fast mina fotter ar fullkomligt trasiga.
Jag har blasor overallt och de ar helt svullna och omma.
Jag har namligen borjat jobba. Borjade igar och jobbade 10 timmar,
idag har ag jobbat 8. Det ar forrvirrande, stressigt och framforallt jobbigt for fotterna.
Men jag gillar det anda, hoppas bara att jag kommer in i det snart, sa jag slipper forlita mig
pa andra hela tiden. Tur de ar sa snalla! Oh, och jag ar kar i en av kockarna. Han ar hilarious och
helt laskig pa samma gang, haha.

Emeli och Pete ar nu i Sverige sa jag har hela lagenheten for mig sjalv.
Bade trakgigt och skont. Saknar mina gulliga sma tottar men nu kan jag antligen ga och
sjunga for mig sjalv! De ar tillbaka pa mandag kvall, yey!

Annars har det inte hant mycket. Jag har sovit pa golvet i vardagsrummet en vecka for
att Em's kompis Rasmus var har och eftersom jag troligtvis ar den snallaste ni kanner sa
lanade jag ut mitt rum. Det ar dock skont att ha det tillbaka igen.

Oh, en sak till bara! Jag ar pa jakt efter en barbar dator.
Om nagon far syn pa eller vet av nagon som inte ar sa dyr, please let me know!

So tel me, hur har ni det?
KRAM!

Kommentarer
Postat av: ajdaa

Om jag säger såhär,

jag saknar dig.

& jag mår bra.

tänker på dig.

PUSS

2008-09-16 @ 16:08:48
URL: http://roockajdaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0