Don't let your heart get heavy

Godmorgon.
Egentligen skulle jag ha jobbat mitt första skift i restaurangen nu,
men tydligen så behövde de mig inte längre.
Både skönt och tråkigt. Jag behöver ju alltid pengar & dessutom
skulle Mateusz jobba. Men jag får ju iallafall vila och det behöver
jag ju också.

Eftersom jag råkade berätta för typ alla om min kaffedejt med
Matt så är det väl bäst att jag ger er en update på hur det gick
igår. Det gick bra. Vi satt i 4 timmar på Starbucks.
Han följde mig till bussen. Vi pussades. Han höll om mig för
jag frös. Han luktade gott.
Men jag är fortfarande väldigt osäker på om han verkligen
tycker om mig eller om han bara vill hångla?
Han frågade liksom inte om jag ville göra något igen.
Jag har ju så svårt att lita på killar.
Usch, jag är rädd att jag tycker om honom för mycket.


Här får ni iallafall lyssna på en ny favoritlåt


Kommentarer
Postat av: maya

OMG! Ta det lite lugnt med killar, gör som mig...se men inte röra, killar hjärnor fungera inte som våra hjärnor....

2008-10-17 @ 11:06:08
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Jag har skrivit en liten kommentar i ett meddelande på apis! Check it out babe! Kramar

2008-10-17 @ 15:00:46
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Em

nu kommenterar jag, din himla diktator!

:)



me love you

& me love that song

xxx

2008-10-18 @ 15:31:27
URL: http://nopoetry.blogg.se/
Postat av: Upprod van!

HALLO!

Min basta van ar pa date och pussas och jag vet inget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du vet att du inte fa pussas me nan innan jag godkant honom! Vems som helst far inte pussas med dig. sa nu far du skicka ett langt mail med en rapport om hur,var,nar vem han ar osv osv till mig!

Tanker pa dig!

2008-10-18 @ 17:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0