Sommardag

Idag har jag träffat en av mina äldsta vänner, Ida, för en
mysig liten utflykt ner till kvarnen & älven.
Vi fikade & hade det bra i gräset, fast jag var rädd att jag skulle
bli uppslizad i halsen, min dricka med passionssoda
gick nämligen sönder när jag öppnade den!
Men jag lever.
Sen jag kom hem har jag suttit inne på toaletten med gitarren 
 & försökt lära mig spela Jag vill ha en egen måne
& det har faktiskt gått riktigt bra!
Det tar visserligen onaturligt lång tid att byta ackord,
men äh, det kommer.
Känner mig putt på att capon jag vann på Tradera
för 3 veckor sen inte har kommit.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Em

haha, du ar sot - varfor inne pa toa?

& vad var det dar for hemsk flaska? :s



jag & pete har gjort fruktsallad, ska ner

till parken & keeeka den nu + dricka lite

bira bira bars bars.



PUSS!

2008-07-30 @ 17:32:38
URL: http://manhattanmyday.blogg.se/
Postat av: ajdaa

haha varför spelar du gittaren på toan? xD

dumma flaska, inte riva upp mallas hals! FYFY!



jag har varit med jessika och vi har badad(!) sett film och lyssnat på regnet!



big love! puss

2008-07-31 @ 23:35:27
URL: http://dansidaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Em: för att det är bäst akustik på toan

vet du väl? ;)

fruktsallad is the shit. usch, nu vill jag ha det.



Ida: det är fin akustik :)

nej jag vet, det var läbbigt! men det gick bra.



mys, sommarregn är härligt.

xxx

2008-08-01 @ 00:03:48
URL: http://malinsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0