Jag vill inte dö nu



Okej. Såhär rädd har jag sällan varit förr.
Mitt lilla fågelhjärta har pickat som en stånghammare idag.
Åska är det absolut värsta jag vet, till och med värre än mörker
& skräckfilm. Hela dagen har det mullrat, men emallanåt har jag
kunnat sola. Nyss såg dock himlen ut såhär & jag tänkte att inatt
så dör jag. This is it. Tack för allt.
Men, det verkar som att det drar åt ett annat håll. Dit min syster bor.
Hoppas hon överlever. Jodå, det gör hon.
Suck, jag vill inte vara ensam.

Kommentarer
Postat av: Em

Om jag vore där skulle jag skydda dig!

2008-07-31 @ 23:32:28
URL: http://manhattanmyday.blogg.se/
Postat av: ajdaa

malla snälla dö inte!



och vill du inte vara ensam

kom till rödålund!!



love,

2008-07-31 @ 23:33:01
URL: http://dansidaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men lilla gumman! varför komme du inte till oss! Dú hade ju fått sova här! det är inga problem vet du! Kramisar

2008-08-01 @ 17:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0