I gotta have you


See the difference?

Idag är jag ledig & ska åka till Granö
för att hälsa på min goding Johanna.
Vi ska göra det vi tycker är roligast,
sjunga & spela & ha det trevligt.
Känns skönt att komma hemifrån ett tag,
vem vet, imorgon när jag kommer hem
kanske familjen har åkt till Öland.
Jag är så van att bo & vara för mig själv att
det kan bli rätt frustrerande & intensivt att alltid ha
folk runt mig, framförallt småsyskon som tycks vara
bäst på att skrika på varann.

Anyways, hoppas alla har en bra tisdag.

Kommentarer
Postat av: Em

I can see I can see!

Kort krull & langa langder, hehe. snyggis.

ha en fin dag min fina unge,

i miss you miss you miss you.

mailar dig ikvall. jag & pete kunde inte

diskutera saken igar, for eders em var helt

pa knokkafnurren. han fick komma & hamta mig

for jag hade liksom passed out pa gatan. oh vilken skam! anyways, vi hors senare. puuuuuss!

2008-07-15 @ 15:08:57
URL: http://manhattanmyday.blogg.se/
Postat av: ajdaa

finis!!

2008-07-20 @ 11:47:32
URL: http://dansidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0