Julemys!

Hallå!
Jag sov nästan bort hela dagen här, men som tur var så väckte Em mig
med ett sms. Tycker inte om att sova för länge, men om man jobbar till 2
på natten så antar jag att det är acceptabelt.
Jag börjar bli otroligt trött nu, det tar på krafterna att jobba 5-6 dagar i
veckan, 12-14 timmars långa shift. Men det är bara 2 veckor kvar tills jag
tar det där flyget hem till Sverige! Jag längtar.

Idag ska jag iallafall ha en juldag. Jag har köpt mina 2 favoritfilmer
som är ett måste varje jul, nämligen Polarexpressen och
Mupparnas julsaga! Förutom filmvisning blir det troligtvis lite
inslagning av julklappar, lyssna på julmusik, äta pepparkakor
och skriva julkort. Mys!

Kommentarer
Postat av: Em

tur for dig att du har mig ;)

xxx

2008-12-08 @ 19:50:56
URL: http://nopoetry.blogg.se/
Postat av: Ida

Malin! Uppdatera! Jag saknar dig!

2008-12-12 @ 10:18:03
URL: http://idahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0