Feel the way I feel

Glad 3:e advent!
Nu är det bara en vecka kvar tills jag packar väskan & beger mig
hem till mor & far! Det ska bli så otroligt skönt.
Jag behöver vila, ni förstår inte hur mycket jag jobbar.
Inatt kom jag hem efter 4 och kvällarna innan vid 3-tiden.
Jag skrapar nog hem mer än 50 timmar på en vecka, vilket är helt sjukt.
Ge mig semester! Nu är jag iallafall ledig i 2 dagar till, imorgon ska jag
köpa mina sista julklappar till Emslem och Mateusz. På tisdag ska nämligen
jag och min käresta ha avskedsdag för han åker hem till Polen på onsdag.
Det känns skitjobbigt. Vi ska iallafall gå upp tidigt för att äta frukost,
sedan ska vi åka skridskor, åka karusell, pussas, eventuellt gå till svansjön
men jag fruktar att det inte är några svanar där nu och så ska vi ha vår egen
lilla julafton. Jag råkar veta att han har köpt en snordyr present till mig.
Jag kommer sakna min kochanie.

Här kommer ett potpurrie av bilder, enjoy!

  
  

Kommentarer
Postat av: Michaela

polska män är bäst! ;)

puss & kram från Ems vän som också råkar vara djupt förälskad i en polskimolski.

2008-12-20 @ 15:33:59
URL: http://eriksdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0