Mitt liv i 2 resväskor

 

Städ var det här! Eller, packning rättare sagt.
Mitt golv är inte längre ett golv utan ett hav av kläder,
uppdelade i högar av "ja" , "nej" , "kanske & "tvätt".
Att packa ner hela sitt liv i 2 resväskor är inte det lättaste
och att prioritera är svårt. Men jag har faktiskt 3 tjocktröjor!
Det börjar verkligen närma sig nu, det slog mig att det är ju faktiskt
nästa vecka det sker. Om en vecka & 5 dagar. Ih, jag kan inte vänta längre!
Igår flyttade Em & Pete in & jag är så spänd på att höra hur dom tycker att
lägenheten är! De har dessvärre inte riktigt internet än.

I Vindeln regnar det. Ruben kom nyss upp & sa uppgivet
" Hur länge ska det hålla på? Att du inte flyttar till Portugal eller nåt".
Haha, nejdå, jag flyttar till Skottland. Och jag gillar regn, det är mysigt.

Nu blir det lite sång!
xxx

Kommentarer
Postat av: Em

LILLKORVEN!

jag ar hemma hos tim & adam & anvander natet

en liten stund. ska jobba mitt forsta shift

pa hotellet ikvall, lite nervos. iiih, wish

you were here! lagenheten ar UNDERBAR! jag

trivs som fisken i vattnet, myspys.



kan knappt vanta tills du kommer, jag doooor!

vilken tid ar du i edinburgh forresten?



PUSS!

2008-08-15 @ 11:31:47
URL: http://manhattanmyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0