8 dagar kvar

Hallådär.
Idag har jag lämnat min lägenhet.
Efter 2 & ett halvt år var det dags att lämna över nycklarna till
Ronja. Det kändes lite märkligt att gå ut därifrån & hon var kvar.
Men bra också, jag är nog ändå ganska färdig i den där lyan.
& just nu vill jag ju inget annat än att bara få sätta mig i flyget till
Edinburgh, kliva av & krama Em & åka hem till vår lägenhet.
Det börjar verkligen närma sig nu, bara en vecka kvar tills vi
bilar ner till Stockholm & nästa söndag går flyget.
Väskorna ligger inte helt färdigpackade på golvet, men snart så
är allt klart! Har sagt hejdå till de flesta nu också, lite sorgligt..
Men jag behöver komma iväg, det blir bra det här.

xxx

Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt galet att de verkligen är dags nu.. vi MÅSTE hinna träffas innan vi åker! Jag är hemma på fredagkväll nångång.. antingen då eller på lördag innan du åker!!

Älska du!

2008-08-16 @ 17:13:56
URL: http://sofiaitanzania.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej gumman! O tack för senast! Var verkligen jätteroligt att du vill komma o göra oss sällskap! Hur gick det att ta sig upp o jobba på söndan? Kramar

2008-08-19 @ 09:39:33
Postat av: Em

hej lillfis!

vart har du tagit vagen egentligen?

nu har jag antligen fixat internet

& sa ar du sparlost forsvunnen :o



har fixat ny blogg ocksa, den andra

var jattedum mot mig.



pyss!

2008-08-20 @ 01:46:13
URL: http://nopoetry.blogg.se/
Postat av: ajdaa

oh no!

jag har inte hunnit säga hejdå

& lär ju inte göra det heller.



hadet så kul därborta,

och håll mig uppdaterad!

puss

2008-08-20 @ 21:35:07
URL: http://www.roockajdaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0